Perşembe, Mart 09, 2006

Ether, bundan sonraki Skype'dir

Jay Levison'un en sevdigim ozelligi "gerilla marketing" i anlatırken kendi iş yapma bicimi olarak da "gerilla marketing"i tercih etmesi. Ornegin, Levison'un hizmetlerinden biri telefonla danışmanlık. Levinson ile bir saatlik konusma karsılıgında 1000$ odeyerek Levison'dan telefonla bir saaatlik danısmanlık alabiliyorsunuz. Belki baska danismanlar da yapıyorsur, ama ben ilk defa Levinson'da gormustum. Levinson standart danısmanlık hizmetlerine boyle bir hizmet ekleyerek normal danısmanların ulasamadigi bie pazar acmis kendine.
Henuz beta asamasındaki Ether, benzer bir hizmete herkesin ulasabilmesini sagliyor. Ether ile ne yapabilirsiniz? Ether size bedava bir telefon numarası veriyor. Siz, uygun oldugunuz saatleri ve sundugunuz servisi tanımlıyorsunuz. Ve, insanlar sizi aradıkca para kazanıyorsunuz.
Günümüzde çalışma biçimleri, fiziksel çalışmadan uzaktan calismaya dogru kayıyor. Ether'in bu trendi destekleyecek bir uygulama olduguna inanıyorum. Bunun yanında, minigirisimciler için yeni bir servis ve belki de yeni amator 900'lu hatlar gibi servislerin açılması için araç olabilir. Kısacası Ether'in bir sonraki Skype olduguna inanıyorum.

1 yorum:

Gøkberk dedi ki...

Blogunuzu büyük bir ilgiyle takip ediyorum ancak son birkaç zamandır atom.xml dosyanız hata verip duruyor. Bilginize.